Niek Bodd werkt als teamleider van de afdeling administratie. Hij werkt sinds 2015 bij NMG op onze administratie waar hij samen met zijn collega’s o.a. onze nieuwbouwafdeling ondersteunt op administratief gebied.
Niek Bodd
Na mijn studie HBO accountancy heb ik 2 jaar elders gewerkt voordat ik in de wereld van vastgoed stapte bij NMG. We zorgen er o.a. voor dat de administratie rondom nieuwbouwcomplexen goed verloopt. Dit begint bij de juiste invoer in ons ERP-systeem (software-systeem). Hierdoor hebben verschillende afdelingen toegang tot de meest actuele informatie.
Een van de belangrijke momenten in het nieuwbouwproces is de oplevering. We houden hierbij nauw contact met de afdeling nieuwbouw of bij oplevering en sleuteloverdracht de (huur)betaling daadwerkelijk gedaan is. Uiteraard wachten we niet tot de laatste dag met reclameren bij huurders of kopers, zodat de sleuteloverdracht nagenoeg altijd kan plaatsvinden op het afgesproken tijdstip.
In de afgelopen jaren heb ik veel nieuwbouwprojecten mogen begeleiden vanuit de administratie. Ik heb veel ervaring met het administratieve proces en binnen ons ERP-systeem met de correcte invoer van een project.
Nieuwbouwprojecten doen we echt samen. Iedereen draagt zijn of haar steentje bij, waardoor we een geolied proces hebben. Natuurlijk, ook hier loopt wel eens iets anders dan we hoopten. Maar samen komen we er altijd uit.