Reparatieverzoek indienen?
Mocht je onverhoopt tegen tegen iets aanlopen in je woning wat reparatie vereist, zoals niet werkende ventilatie- en ontluchtingsroosters, kun je dat bij ons melden door een reparatieverzoek in te dienen. Door de eenvoudige navigatie op onze website is dit zo gepiept. Een reparatieverzoek indienen gaat via het tabje reparatieverzoek op de selfservice portal welke uitkomt op deze pagina: Reparatieverzoek | Mijn NMG Woning – Ook voor spoedeisende storingen!
Door op de groene button ‘kom verder’ te klikken kom je op bovenstaande pagina waar je melding kan maken door een nieuw reparatie verzoek in te dienen.
Vervolgens volg je de stappen door als eerste je postcode en huisnummer in te vullen.
Heb je al een reparatieverzoek ingediend en heb je hier een vraag of opmerking over? Door op de button ‘vraag over bestaand reparatieverzoek’ te klikken kun je via het contactformulier met ons in contact komen.